مدیر آموزش و پرورش بندر ماهشهر گفت: ۱۸ حوزه امتحانی ماهشهر برای برگزاری کنکور سراسری در این شهرستان آماده هستند.

 مجتبی دیناروند مدیر آموزش و پرورش بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برای شرکت یکهزار و ۸۲۳ داوطلب در این شهرستان ۱۸ حوزه امتحانی کنکور سراسری آماده هستند و تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب آزمون اندیشده شد.

او بیان داشت: همزمان با سراسر کشور داوطلبان این شهرستان برابر برنامه سازمان سنجش کشور در حوزه‌های تعیین شده در این آزمون شرکت می‌کنند.

دیناروند در ادامه با اشاره به آماده سازی حوزه‌های برگزاری آزمون کنکور در بندر ماهشهر افزود: بازدید میدانی از حوزه‌های برگزاری داشتیم و امکانات و شرایط لازم فراهم شده است و جلسات توجیعی با عوامل برگزاری آزمون کنکور سراسری برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بندر ماهشهر در خصوص زمان و مکان برگزاری کنکور سراسری سال ۹۹ در بندر ماهشهر گفت: کنکور سراسری ۹۹ با آزمون گروه آزمایشی هنر در صبح روز چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه در سه حوزه، نمونه دولتی پژوهشگران، مکتب الزهرا و شهدای پتروشیمی آغاز می‌شود.

او ادامه داد: آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه در حوزه مکتب الزهرا و آزمون گروه علوم انسانی نیز در همین روز در حوزه‌های دبیرستان‌های نمونه دولتی پژوهشگران، خوارزمی، شهدای پتروشیمی برگزار می‌گردد و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی روز جمعه ۳۱ مرداد ماه ۹۹ در ۷ حوزه، نمونه دولتی پژوهشگران، فرزانگان، مکتب الزهرا، دانشوران، مرضیه، نجابت، حاج معرفی یک برگزار می‌گردد.

این مقام مسئول گفت: کنکور سراسری ۹۹ با برگزاری آزمون زبان‌های خارجی در روز شنبه اول شهریور ماه درحوزه‌های پژوهشگران، دانشوران، مکتب الزهرا و شهدای پتروشیمی خاتمه می‌یابد و با توجه به شرایط خاص کرونایی، رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در حوزه‌های برگزاری آزمون الزامی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.