معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بندر ماهشهر گفت: برگزاری کنکور در این شهرستان باید با رعایت کامل نکات بهداشتی اعلام شده ستاد ملی کرونا باشد.

عادل عکرش معاون سیاسی اجتماعی فرماندار  بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باید کلیه تدابیر و آمادگی‌ها جهت برگزاری هرچه سالم‌تر کنکور سراسری در بندر ماهشهر اتخاذ شود تا داوطلبان عزیز و خانواده‌های آن‌ها بدور از کوچکترین دغدغه به استقبال برگزاری مهمترین مارتن علمی در کشور بروند.

او بیان داشت: ضد عفونی نمودن محل برگزاری آزمون، تهیه ماسک و آب آشامیدنی بصورت بطری‌های تک نفره و توزیع آن‌ها میان داوطلبان، ایجاد گیت‌های غرباگری کرونا در ورودی محل برگزاری از مهمترین اقدامات و تصمیمات اتخاذ شده است.

عکرش افزود: درخصوص بازگشایی مدارس نیز تابع آخرین تدابیر ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم ضمن آنکه همه موارد را درخصوص تصمیمات احتمالی در این خصوص اندیشیده ایم و آمادگی کامل شهرستان را جهت استقبال هرچه بهتر از سال تحصیلی جدید اعلام می کنیم.

رعایت کلیه موازین و اصول بهداشتی در زمینه سلامت شرکت کنندگان در کنکور سراسری و پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا تا پایان کنکور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.