مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از اهدای بسته‌های بهداشتی به داوطلبان کنکور سراسری در حوره آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ستاد اجرای فرمان امام خمینی (ره) بسته‌های بهداشتی ویژه مقابله با کرونا برای داوطلبان کنکور در حوزه‌های آموزش و پرورش تخصیص داده است.

او با بیان اینکه در این بسته‌ها کالا‌های بهداشتی و ضدعفونی کننده برای استفاده داوطلبان در نظر گرفته شد افزود: مدیریت ۵۰۰ حوزه آزمون سراسری در خوزستان با آموزش و پرورش است و طبق مصوبه آموزش و پرورش خوزستان شهرداری و آتش نشانی موظف به ضدعفونی و گندزدایی این حوزه‌ها قبل و بعد از آزمون سراسری انجام می‌شود.

مودت بیان داشت: بیش از ۸۰ درصد داوطلبان کنکور در حوزه آموزش و پرورش هستند و در کنکور امسال ۱۳ هزار داوطلب در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و ۵۱ هزار و ۳۴۱ نفر نیز در حوزه‌های امتحانی آموزش و پرورش در مدارس حضور خواهند یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: در روز چهارشنبه ۲۹ مرداد در گروه آزمایشی هنر، هزار و ۸۵۹ شرکت کننده، روز پنجشنبه۳۰ مرداد در گروه آزمایشی ریاضی و علوم انسانی ۱۹ هزار و ۷۴۲ داوطلب، روز جمعه ۳۱ مرداد در گروه آزمایشی تجربی ۲۶ هزار و ۳۱۸ داوطلب و روز شنبه یکم شهریور در گروه آزمایشی زبان خارجه ۳ هزار و ۴۲۵ داوطلب از استان خوزستان در آزمون سراسری شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.