رستوران وتقل در جیپور هند، در ایالت راجستان وعده‌های غذایی با طرح و شکل کرونا ویروس جدید و ماسک عرضه می‌کند تا مشتریان حواسشان را خوب جمع کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یک رستوران هندی روش جدید و خلاقانه‌ای را در تهیه و پخت غذاهایش در پیش گرفته‌است.

این رستوران از کوران انتشار کرونا بهره برده و غذا‌هایی را در شکل ویروس کرونایی طراحی کرده و پخته‌ است تا به سبک خود درباره این ویروس منحوس اطلاع‌رسانی کند و آگاهی‌بخش باشد.

غذا‌های خلاقانه و کرونایی یک رستوران

رستوران وتقل در جیپور هند، در ایالت راجستان وعده‌های غذایی با طرح و شکل کرونا ویروس جدید و ماسک عرضه می‌کند تا مشتریان حواسشان را خوب جمع کنند و یادشان باشد که چنین ویروسی در سطح جهان انتشار یافته و خطرناک است و باید برای جلوگیری از انتشارش ماسک بر دهان زد.


بیشتر بخوانید


این رستوران خورش کاری معروف را که با طعم تند، آب گوشت و کوفته و سس شناخته می‌شود را به شکل کووید_۱۹ پخته است. نان‌های هندی این رستوران شبیه ماسک تهیه شده‌اند. اسم این غذای خلاقانه "کاری کووید_۱۹" است، برخی از کاربران این کار را ستوده و برخی دیگر این حرکت را در شرایط کنونی، سوء استفاده و گرفتن کره از آب توصیف کرده‌اند.

غذا‌های خلاقانه و کرونایی یک رستوران

منبع: تابناک

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار