معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه با اشاره به تکمیل مقدمات اجرایی شدن سامانه «مدیریت الکترونیک پارک حاشیه‌ای»، گفت : برای اجرای این طرح منتظر ابلاغ کُد جریمه از سوی پلیس هستیم.

اجرایی شدن سامانه مدیریت الکترونیک پارک حاشیه‌ایبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن ارجمندی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه با اشاره به تکمیل سامانه مدیریت الکترونیک پارک حاشیه‌ای و آماده سازی مراحل اجرای آن در شهر کرمانشاه، گفت : در حال حاضر تمام مقدمات شامل نصب تابلو، خط کشی، تعیین تعرفه، راه اندازی سیستم الکترونیک و... انجام شده و آماده شروع طرح هستیم.

او گفت : هم اکنون برای اجرای طرح منتظر ابلاغ کُد جریمه پلیس هستیم که به محض ابلاغ آن، این طرح اجرایی خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه هدف از اجرای این طرح را توزیع عادلانه جای پارک خودرو در معابر شهری به منظور پیشگیری از پارک دوبل خودرو‌ها و کاهش ترافیک شهری عنوان کرد.

ارجمندی افزود: برای اجرای این طرح چهار هزار «محل پارک» در ۳۶ معبر اصلی شهر کرمانشاه شناسایی شده و در حال حاضر مقدمات اجرای طرح در تعدادی از معابر محدوده ۲۲ بهمن فراهم شده و با شروع طرح، به تدریج در هر ۳۶ معبر اصلی شهر اجرایی خواهد شد.

این مسئول با اشاره به تصویب تعرفه "پارک حاشیه ای" از سوی شورای شهر کرمانشاه، ادامه داد: تعرفه‌ها در این طرح متغیر است، اما سقف آن حداکثر ۲۲۰۰ تومان است و برای پارک‌های کمتر از نیم ساعت نیز مبلغی دریافت نمی‌شود.

ارجمندی گفت: در این طرح با فراهم کردن برخی امکانات در محل‌های پارک، امکان پرداخت الکترونیکی برای افراد به چهار روش قابل انجام است.

او افزود: در این طرح همچنین سه دستگاه خودرو مجهز به «پلاک خوان» وضعیت پارک در چهار هزار جایگاه و نیز پرداخت هزینه پارک توسط رانندگان را رصد می‌کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.