مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ایمن سازی فیزیکی ۱۹ مدرسه حاشیه راه‌ها طی چهار ماهه اول سال ۹۹ خبر داد.

ایمن سازی فیزیکی ۱۹ مدرسه درحاشیه راه‌هابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در تشریح آمار عملکرد اداره ایمنی و ترافیک این سازمان در چهار ماهه اول سال ۹۹ با اشاره به بازدید‌های انجام شده از مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر گفت : طی این مدت ۱۱ مورد بازدید از مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر انجام شده است.

کرمی با اشاره به بازدید از ۱۲ مراکز معاینه فنی استان گفت : در چهار ماهه سال جاری ۱۶ هزار و ۳۱۵ ناوگان سنگین معاینه فنی شده اند.

او تعداد بازدید‌های دروازه‌ای را از ناوگان عمومی حمل و نقل ۴۱ مورد عنوان کرد و افزود: ۱۹ مورد هم ایمنی سازی فیزیکی مدارس حاشیه راه‌ها طی چهار ماهه سال ۹۹ انجام گرفته است.

کرمی همچنین تعداد کلاه‌های ایمنی توزیع شده در بین راکبان موتور سیکلت در هر مرحله را ۳۱ مورد و میزان آموزش انجام شده به آن‌ها در هر مرحله را ۱۱ مورد عنوان کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به نصب برچسب (شبرنگ) بر روی ادوات کشاورزی و وانت بار گفت: در این زمینه ۷۲ عدد برچسب (شبرنگ) بر روی ادوات کشاورزی و وانت بار نصب شده است.

این مقام مسئول تحویل تجهیزات ایمنی از قبیل کپسول آتش نشانی به رانندگان ادوات کشاورزی و وانت بار را ۲۴ عدد و نصب شبرنگ بر روی وسایل نقلیه باری جهت آشکارسازی آن‌ها را ۶۱۱ عدد عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ادامه کنترل تردد مسافری توسط سامانه "سپهتن" را ۱۱۵۲ دستگاه و تعداد تخلفات بررسی شده مربوط به اضافه تناژ ناوگان حمل و نقل را ۳۹۵ عدد اعلام کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.