معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه از پیشرفت بیش از ۹۵ درصدی بازسازی واحد‌های سیل زده استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرهاد فقیهی معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه  با اشاره به آسیب و خسارت ۲۱۸۵ واحد مسکونی در جریان سیل پارسال، گفت: از این تعداد ۲۰۳۲ واحد روستایی و ۱۵۳ واحد شهری هستند و کار بازسازی واحد‌های سیل زده روستایی به پایان رسیده و عمده واحد‌های شهری نیز در مراحل پایانی بازسازی قرار دارند.

فقیهی بیان کرد: از ۱۵۳ واحد شهری، کار بازسازی ۱۰۳ واحد در مراحل پایانی و نازک کاری قرار دارد و تنها ۵۳ واحد مسکونی مربوط به شهرک کرناچی قدری با تاخیر کارشان در حال انجام است.

او یادآور شد: این ۵۳ واحد عملا به صورت غیرمجاز احداث شده بودند، بنابراین جایی در برنامه بازسازی نداشتند، اما با توجه به دستور مقامات عالی این واحد‌ها هم در بازسازی لحاظ شدند و با توجه به تغییر مکان احداث آنها، قدری کار با تاخیر صورت گرفت.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه افزود: در مجموع بازسازی واحد‌های سیل زده استان بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.