امام جمعه آبادان گفت:رزمندگان در هنگام اسارت سعی کردند مایه عزت مکت شیعه باشند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان امروز در دیدار با جمعی از آزادگان این شهرستان به مناسبت بیست و ششم مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: امروز روزی تاریخی در تاریخ جمهوری اسلامی است، روز صبر، استقامت و ایمان واهی رزمندگان و آزادگان است که در جنگ انجام وظیفه کردند.

او با بیان اینکه رزمندگان در هنگام اسارت سعی کردند مایه عزت مکتب شیعه باشند افزود: علیرغم سخت‌ترین شکنجه‌ها که به طرق مختلف روحی، جسمی و معنوی به رزمندگان جاری بود، ایمانشان را حفظ و استوار کردند.

امام جمعه آبادان آزادگان را بزرگترین الگو در جامعه اعلام کرد و گفت: امروز این استقامت و عزتی که در سطح بین المللی داریم و هیچ کشوری اجازه تعدی به مرز‌های ما را ندارد، محصول همین استقامت و شجاعت آزادگان است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور ادامه داد: این نظامی که تبدیل به درختی پرثمر شده و در سوریه، یمن، لبنان و... وجود دارد محصول همین مجاهدت ها، اخلاق و عزت آزادگان سرافراز است.

او تصریح کرد: نسل جدید باید بدانند و فراموش نکنند که آزادگان از نسل اول انقلاب بودند که این چنین در مقابل هرگونه ظلم اسقامت کردند، آن‌ها باید رزمندگان را الگوی خود قرار دهند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.