علی‌رغم دغدغه مسافران و رانندگان تاکسی، نرخ کرونایی کرایه‌های تاکسی کرج هنوز اعلام نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، پس از شیوع کرونا و با توجه به ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ستاد ملی مقابله با کرونا طی مصوبه‌ای تعداد مسافران تاکسی‌های شهری را سه نفر اعلام کرد با این حساب رانندگان مجاز بودند یک مسافر را در صندلی جلو و دو مسافر دیگر را در صندلی عقب سوار کنند و این امر سرآغاز مشکلاتی تازه در شهر بود.

با طولانی شدن شیوع ویروس کرونا و باتوجه به ضررهای مالی ناشی از این مصوبه، بسیاری از رانندگان از اجرای این مصوبه سر باز زدند و یا کرایه یک نفر حذف شده را بین بقیه مسافران تقسیم کردند و این امر ناهماهنگی‌هایی را در نرخ کرایه‌های تاکسی ایجاد کرد.

در نهایت باتوجه به انتقادات بسیار وارد شده به این هرج و مرج مدیریت شهری، شورای شهر کرج افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی را مصوب و به هیئت تطبیق فرمانداری کرج ارسال کرد اما باوجود ضرورت تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر این موضوع، نرخ‌های جدید هنوز از سوی شورای شهر کرج اعلام نشده است.

یساولی، سرپرست سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج در این باره گفت: فرمانداری کرج با این افزایش نرخ تا زمان قطع شیوع کرونا موافقت کرده است.

او افزود: تا دو روز دیگر نیز نرخ‌های جدید از سوی شورای شهر اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.