در مراسم رونمایی Honor 9A چه گذشت؟

روز گذشته شرکت آنر در یک رویداد آنلاین از محصولات جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آنر با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که قصد دارد گوشی جدید خود با نام Honor 9A را در بازار ایران رونمایی کند. روز گذشته این شرکت مراسم معرفی دستگاه جدید خود را به صورت آنلاین و در بازه زمانی نسبتا کوتاه برگزار کرد. آنر در این مراسم علاوه بر معرفی دستگاه جدید خود، برخی از اهداف خود در بازار ایران را نیز اعلام کرد و به همین دلیل می‌توان گفت این یکی از مهم‌ترین رویداد‌های شرکت مذکور در ایران بوده است.

پس از این که سخنگوی ایرانی آنر درباره نقشه‌های این شرکت برای ادامه فعالیت در ایران صحبت کرد و جزئیات اکوسیستم N+8+1 را شرح داد، نوبت به رونمایی میان‌رده جدید این شرکت رسید که با صفحه نمایش بزرگ، باتری مناسب و دوربین با کیفیت توانسته است توجه بسیاری را به خود جلب کند.


بیشتر بخوانید


 مراسم رونمایی Honor 9A

این دستگاه را می‌توان میان‌رده‌ای با کیفیت دانست که دارای نمایشگری ۶.۳ اینچی IPS LCD است و وضوحی برابر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل دارد. این دستگاه به دلیل داشتن وزنی برابر ۱۸۵ گرم جزو آن دسته تلفن‌هایی قرار می‌گیرد که حمل آن‌ها آسان است. همچنین اعلام شده است که این نمایشگر این دستگاه موفق به دریافت گواهی Eye Comfort شده است که این بدان معناست که قرار نیست چشمان شما فشار زیادی را هنگام کار با دستگاه تحمل کند.

اکوسیستم جدید آنر

یکی از نکات منفی این دستگاه مطمئنا پنل پلاستیکی پشت آن است که از کیفیت تجربه کاربری می‌کاهد. البته نباید فراموش کنیم که Honor 9A یک گوشی میان‌رده است و نباید انتظارات بسیار بالایی از آن داشته باشیم.

اکنون کمی باید درباره پردازنده و رم این دستگاه صحبت کنیم، اما پیش از انجام این کار باید بگوییم رابط کاربری Magic UI 3.1 برپایه سیستم‌عامل اندروید ۱۰ برای این دستگاه در نظر گرفته شده است و تجربه کاربری خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد. گوشی جدید آنر دارای یک پردازنده ۸ هسته‌ای ۱۲ نانومتری Helio P22 مدیاتک است که با یک رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی همراهی می‌شود. درون این دستگاه یک باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری وجود دارد که به دستگاه قدرت می‌دهد. دوربین باکیفیتی که ابتدای متن به آن اشاره کردیم شامل سه سنسور ۱۳، ۵ و ۲ مگاپیکسلی می‌شود که می‌توان تصاویر زیبایی را به وسیله آن خلق کرد.

مراسم رونمایی Honor 9A

معرفی دو گجت جدید توسط آنر

علاوه بر این دستگاه دو محصول دیگر نیز در این مراسم رونمایی شد که یکی از آن‌ها هدفون تمام بی‌سیم مجیک ایربادز بود. این گجت می‌تواند به دلیل داشتن قابلیت‌های خاص تجربه شنیداری جذابی را به کاربر ارائه دهد. از ویژگی‌های مختلف این گجت می‌توان به درایور ۱۰ میلی‌متری، باتری ۳۷ میلی‌آمپری و کیس شارژ باتری ۴۱۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

هدفون بی سیم جدید آنر

یک هدفون بی‌سیم دیگر نیز معرفی شد که آنر ترو وایرلس ایربادز نام دارد. این گجت نیز با داشتن گواهی IP54 در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. همچنین می‌توان از آن مجموعا ۲۴ ساعت پخش موسیقی به طور مداوم انتظار داشت.

هدفون بی سیم جدید آنر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار