مشخصات احتمالی گوشی آنر X10 پرو فاش شد

به تازگی یکی از گوشی‌های هوشمند مرموز آنر در سایت TENAA مشاهده شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ما تاکنون شایعاتی درباره گوشی‌های آینده آنر شنیده‌ایم، حتی به ما گفته شده است که این دو دستگاه X10 مکس و X10 پرو نام خواهند داشت. در حالی که X10 مکس دارای صفحه نمایش بزرگی با قطر بیش از ۷ اینچ است، گفته می‌شود که X10 Pro دارای ابعادی "معمولی" است که در جایی بالاتر از آستانه ۶ اینچ قرار دارد.

یک گوشی دیگر با لنز پریسکوپی

به تازگی گوشی هوشمندی با شماره مدل‌های BMH-TN20 و BMH-AN20 با مشخصات و عکس‌های کامل در TENAA ظاهر شده است و نشان می‌دهد که برند هوآوی قصد دارد گوشی دیگری با لنز پریسکوپی به بازار عرضه کند.


بیشتر بخوانید

افشای اولین ویدئوی تبلیغاتی Play 4 آنر یک روز پیش از رونمایی


گوشی مرموز آنر در سایت TENAA دیده شد

مشخصات گوشی مرموز آنر

سی‌پی‌یو این دستگاه با عنوان ۲.۵۸ گیگاهرتزی ذکر شده است، که میزان هسته بزرگ Cortex-A76 در تراشه Kirin 985 را نشان می‌دهد. این دستگاه با پیکربندی‌های رم ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی در این فهرست دیده می‌شود، در حالی که حافظه ذخیره‌سازی آن گزینه ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت است. از نظر دوربین، انتظار داریم در این گوشی یک دوربین چهارگانه ببینیم که لنز اصلی آن ۴۰ مگاپیکسلی است، اما یک شوتر پریسکوپی نیز در عکس‌ها وجود دارد. برخی ممکن است نکات بسیار متفاوتی را بین BMH-TN20 و Honor 30 مشاهده کنند که دارای شماره مدل BMH-TN10 است. با این حال، منابع چینی ادعا می‌کنند که این تلفن هوشمند کاملاً جدید است.

گوشی مرموز آنر در سایت TENAA دیده شد

باید برای کسب اطلاعات دیگر از گوشی مرموز آنر کمی بیشتر منتظر ماند زیرا مطمئنا در آینده، شرکت سازنده آن جزئیات بیشتری از مشخصات آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته گاهی مواقع گوشی‌های هوشمند بدون هیچ اطلاع قبلی عرضه می‌شوند و همین مسئله باعث می‌شود اطلاعات کمتری از آن‌ها در فضای مجازی درز پیدا کند. باید دید که آنر از کدام استراتژی برای محصول جدیدش استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار