مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: شرکت مخابرات ۱۵ میلیارد از اپراتور‌های خصوصی طلب دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،قاسمی ، اظهار کرد:شرکت مخابرات از بخش‌های خصوصی و اپراتور‌های خصوصی مانند ایرانسل و رایتل حدود ۱۵ میلیارد تومان طلب دارد.

او تصریح کرد: در حال حاضر به‌شدت با آن‌ها در حال تعامل هستیم که این مطالبات را وصول کنیم.

مدیر مخابرات منطقه لرستان با اشاره به سرقت کابل در روستاها، افزود: در روستا‌ها آمار سرقت کابل‌ها بسیار زیاد بوده و کابل نیز گران شده است که این امر باعث زیان‌دهی ما خواهد شد.

قاسمی خاطرنشان کرد: در این راستا یکی از اقداماتی که صورت گرفته این بوده که از این به‌بعد از کابل‌های زمینی استفاده کنیم که دیگر سرقت نشوند.

او اضافه کرد: همچنین یکی دیگر از اقدامات انجام شده توسط مخابرات این است که در هر شهرستان روستا‌هایی که مشکل دارند توسط کابل خاکی مشکل آن‌ها را رفع می‌کنیم.

مدیر مخابرات منطقه لرستان بیان کرد: طبق این برنامه ۵۰ تا ۶۰ روستا را بازسازی خواهیم کرد و ارتباط خوبی به آن‌ها خواهیم داد و اینترنت آن‌ها هم نیز تقویت خواهد شد.

قاسمی ادامه داد: طی چند سال گذشته نیز نقاطی هستند که جدیدساز بوده که تلفن ندارند برنامه‌ریزی‌شده که به آن‌ها تلفن ثابت داده شود.

او با اشاره به تلفن ثابت در مسکن مهر خرم‌آباد افزود: خودشان توسط مسکن و شهرسازی با شاتل قرارداد بستند؛ متأسفانه شرکت شاتل برای آن‌ها کاری انجام نداده و نفری ۴۰۰ هزار تومان نیز برای آن‌ها هزینه داشته است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان اضافه کرد: درصورتی‌که هیات امنای آن‌ها پای کار بیایند به آن‌ها تلفن ثابت واگذار می‌کنیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.