نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس:

نیازسنجی سالانه واحد‌های روستایی در اولویت بنیاد مسکن قرار گیرد

حجت الاسلام سبزی گفت: نیاز سنجی سالانه برای احداث واحد‌های روستایی باید در اولویت بنیاد مسکن قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجت الاسلام سبزی نماینده مرده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با اهالی روستا‌های مراغه و یاتان بخش نوبران ساوه گفت: دولت وظیفه دارد زمینه‌های ساخت مسکن را در تمام نقاط کشور ایجاد کند و نیاز سنجی سالانه برای احداث واحد‌های روستایی باید در اولویت بنیاد مسکن قرار گیرد.

نیازسنجی سالانه واحد‌های روستایی در اولویت بنیاد مسکن قرار گیرد

حجت الاسلام سبزی افزود: با تشکیل تعاونی‌های روستایی و بستر سازی برای رونق تولید در روستا‌ها می‌توان از معضلات حاشیه نشینی در شهر‌ها جلوگیری کرد.

او با اشاره به محدویت اعتبارات دولتی و تحریم ظالمانه کشور اضافه کرد: امروز با توجه به سرمایه‌های عظیم داخلی، مشارکت مردم در رفع مسایل و مشکلات کشور و اولویت بندی در هزینه‌ی اعتبارات می‌توان با عزتمندی از این گذر سخت تاریخی برای کشور عبور کرد.

نماینده مرده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مدیران با کار شبانه روزی و پرهیز از پرداختن به مسایل شخصی در دوران مسولیت، باید بدون وقفه و جهادگونه برای اعتلای کشور و رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

میرزایی فرماندار ساوه هم در این مراسم گفت: خلق ثروت و تغییر تکنولوژی درزمینه اشتغال روستایی موثر و برای جلوگیری از مهاجرت و سودآوری بیشتر ساکنین ضروری است.

میرزایی با اشاره به اولویت‌های کارگروه اشتغال استان مرکزی افزود: برای ایجاد فناوری‌های جدید در روستا‌ها باید با فراهم نمودن زمینه‌های آموزش لازم فنی، مهارت علمی در مشاغل خانگی و سهیم نمودن بانوان در فعالیت ها، در افزایش بازدهی محصولات روستایی اقدام کنیم.

او با اشاره به ضرورت مقاوم سازی بنا‌های روستایی اضافه کرد: امروز ظرفیت‌های فنی و حرفه‌ای در روستا‌ها مغفول مانده و وظیفه داریم با توجه به تغییر در سبک زندگی روستایی، روش امرار معاش در روستا‌ها را هم تغییر دهیم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی به اتفاق سایر مسولین شهرستان ساوه از دو روستای بخش نوبران بازدید و در جریان مسایل و مشکلات مردم قرار گرفتند و در ادامه از یک واحد تولید عسل و فراوری پسته بازدید کردند و برای رفع مشکلات آن‌ها تصمیم گیری کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.