مسئول قرارگاه امام رضا (ع) در رامشیر گفت: مشکلات و کمبود‌های قرارگاه جهادی امام رضا (ع) این شهرستان در بحث بهداشت و سلامت مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شکوهی مسئول قرارگاه امام رضا (ع) در رامشیر گفت: به منظور رفع مشکلات و کمبود‌های حوزه سلامت و بهداشت این قرارگاه، براساس توافقات دولت و وزارت بهداشت و درمان کشور، ۱۴شهرستان هدف به منظور رفع کمبود‌های حوزه بهداشت و سلامت از سوی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) انتخاب شدند.

او بیان داشت: طی رایزنی‌هایی که داشتیم، رامشیر جزو این ۱۴ شهرستان است که به امید خدا با تلاش‌های مجلس و قرارگاه مرکزی امام رضا (ع) امیدواریم در زمینه رفع مشکلات و کاستی‌های موجود موفق عمل کنیم.

شکوهی افزود: در ادامه این نشست‌ها کارگروه‌های عمران و اشتغال و تعلیم و تربیت طی امشب و فردا با حضور نمایندگان قرارگاه کشوری و مدیران آموزش و پرورش در رامشیر برگزار خواهد شد.

 مسئول قرارگاه امام رضا (ع) در رامشیر تصریح کرد: مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان شهر‌های امیدیه، ماهشهر و رامهرمز نهایت همکاری را با مسئولان قرارگاه مرکزی امام رضا (ع) را داشتند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار