رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : ۳۷ درصد جان باختگان حوادث رانندگی درون شهری یا راننده و یا سرنشین پراید بوده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : معمولا در تصادفات، سواری پراید کمترین ایمنی را در هنگام وقوع سوانح دارد و در تصادف شدید خطر زیادی جان سرنشینان این خودرو را تهدید می‌کند.

او گفت : سواری‌های پیکان و وانت پیکان و موتور سیکلت‌ها نیز هرکدام سهم ۱۸ درصدی را در مرگ و میر‌ها دارند.

شیری ادامه داد: خودروی پژو پارس نیز با اختصاص ۹ درصد افراد جان باخته از دیگر وسایل نقلیه نا ایمن به شمار می‌رود.

رئیس پلیس راهور استان گفت: سواری‌های شخصی در مجموع ۷۸ درصد مجموع تصادفات فوتی استان در سوانح درون شهری را به خود اختصاص داده اند.

کشف ۱۴ راس دام قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی شهرستان روانسرگفت: ۱۴ راس گوساله قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

ایمان مرادی افزود: پس از اطلاع ماموران انتظامی روانسر از تردد یک دستگاه کامیون حامل دام قاچاق در محور‌های مواصلاتی شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و شناسایی کامیون مذکور نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

مرادی افزود: در این بازرسی ۱۴ راس گوساله قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به یک میلیارد ریال می‌رسید کشف شد.

فرمانده انتظامی روانسر از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی خبر داد.

انهدام باند سارقان خودرو در کرمانشاه و کشف ۵۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند سرقت خودرو و قطعات آن در شهر کرمانشاه، کشف ۵۰ فقره سرقت و دستگیری ۳ سارق خبر داد.

علی اکبر جاویدان افزود: پس از وقوع چند فقره سرقت خودرو و قطعات آن در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او ادامه داد: کاراگاهان با انجام تحقیقات گسترده و کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی اعضای یک باند ۳ نفره شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی آن‌ها را در عملیاتی هماهنگ دستگیر کردند.

جاویدان گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۵۰ فقره سرقت شامل ۸ فقره سرقت خودرو و ۴۲ فقره قطعات آن اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۳ مالخر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

او از کشف مقدار زیادی قطعات سرقت شده و شناسایی تعدادی از مالباختگان خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.