به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسن شمسی پور معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور بهبود فرآیند خدمت رسانی مطلوب به اصناف کشور و تسریع در رسیدگی به شکوائیه ها، شفافیت و صرفه جوئی در هزینههای شاکی و متشاکی، تمامی شکایات واصله از عملکرد کمیسیونهای نظارت، هیئتهای اجرایی انتخابات وتشکلهای صنفی (اتاقهای اصناف و اتحادیههای صنفی) از طریق سامانه ایرانیان اصناف ثبت و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
بیشتر بخوانید
او افزود: متقاضیان علاوه درج مشخصات خود در این سامانه از جمله ثبت کد ملی، درج هویت متشاکی و درج متن مورد نظر، شکایت خود در طرح و از طریق شماره رهگیری قادر به پیگیری درخواست خود هستند.
شمسی پور اضافه کرد: همچنین سامانه ایرانیان اصناف این امکان را فراهم آورده که متقاضیان بتوانند اسناد و مدارک مربوط به شکایت خود را بارگذاری و ارسال کنند.
انتهای پیام/ف