رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۶ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شدند.

بستری شدن ۹۶ بیمار با علائم کووید ۱۹ در البرز/ فوت۶ البرزی بر اثر کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طی ۲۴ساعت گذشته تعداد ۵۵۷ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۹۶ مورد در بیمارستان ها بستری شده اند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرزبا بیان این که در حال حاضر تعداد ۵۱۹ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد ۲۰۶ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند.

کریم گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۸۱۰ نفر رسیده است.

او با اشاره به این که تعداد ۱۱۵ بیمار بستری شده جوان و پایین‌تر از سن پنجاه هستند افزود: تعداد بیماران بستری شده بد حال طی۲۴ ساعته گذشته به ۱۲۹ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۳ هزارو ۵۹۵ نفر بوده که از این تعداد۱۲ هزار و ۵۷ نفرمورد قطعی مثبت و بستری شده اند.

کریم افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۲ هزار و ۲۵۳ نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۱ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام / ر.ن 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.