مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی بر تقویت گفتمان دفاع مقدس و مواسات کاری در اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری با هم افزایی بیشتر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: یکی از راهبرد‌های اساسی در اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری را مشارکت و همکاری است چرا که همکاری‌ها و هم افزایی‌ها به نوعی مشق ایثار به شمار می‌آید.

حسین فرخنده یکی از راهبرد‌ها و رویکرد‌های اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را حمایت از آثار فرهنگی و هنری در عرصه دفاع مقدس دانست افزود: در سال ۹۸ و ۹۹، ۶۸ عنوان کتاب با ۱۰۲۴ جلد از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد حمایت قرار گرفت.

او  به اهدا کتاب‌هایی در حوزه دفاع مقدس اشاره و اظهار داشت: در سال ۹۸، ۱۸۸۲ جلد کتاب با ۱۵۰ عنوان به ارزش ۹۲ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان به کتابخانه‌های استان، فعالان فرهنگی، هنری و علاقمندان اهدا شده است.

فرخنده  به افزایش کمی کتاب‌های تولید شده در حوزه دفاع مقدس در استان اشاره کرد و افزود: موضوع ارتقاء کیفی آثار نیز می‌بایست در دستور کار قرار گیرد چرا که آثار مکتوب می‌توانند منبع بسیار مناسبی برای خلق آثار هنری باشند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.