نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از مراکز مهم صنعتی استان درخواست کرد به کمک بیمارستان‌های استان بشتابند و نیاز‌های بهداشتی و درمانی آن‌ها را تامین کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه خود با تبریک عید آسمانی غدیر که به عیدالله الاکبر مشهور است عنوان کرده است: ولایت امیر مومنان علی (ع) صراط مستقیم هدایت الهی به سمت نجات و کمال انسان است. ولایت و محبت ایشان نشان ایمان و تخطی از آن مایه انحراف و انحطاط است.

او سپس با تبریک هفدهم مرداد روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار، رسانه را یک از مهمترین ارکان منظومه جامعه دانسته که در تاریخ پر فراز و نشیب جهان نقش مهمی در عرصه مدیریت افکار عمومی ایفا کرده و موجب تحولات بسیاری در برهه‌های حساس تاریخی شده است.

مقاومت رسانه‌ای مهمترین رسالت رسانه‌های انقلابی

امام جمعه بوشهر تاکید کرده است: هم اینک جهان استکبار با تهاجم رسانه‌ای و ایجاد ابر رسانه‌های خبری به دنبال تحریف حقایق و ایجاد مدیریت افکار جهانی به صورت تهاجم نرم است و مهمترین هدفشان براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است.


بیشتر بخوانید


صفایی بوشهری، مقاومت رسانه‌ای و مجاهدت در این عرصه را مهمترین رسالت رسانه‌های انقلابی معرفی کرده و آورده است: دفع تهاجم رسانه‌ای جهان استکبار و تهاجم و افشای ماهیت آنان و آگاه سازی ملی و فرا ملی می‌تواند سیاست راهبردی رسانه باشد.

او با اشاره به حادثه انفجار در بندر بیروت و کشته و مجروح شدن صد‌ها نفر از لبنانی‌ها، عنوان کرده است که این حادثه ناگوار مشکوک به نظر می‌رسد و امید است هر چه زودتر علل و عوامل آن شناخته شود.

۲۵ مرداد سالروز شکست انگلستان در تهاجم به دلوار

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با یادآوری بیست و پنجم مرداد سالروز شکست انگلستان در تهاجم به دلوار با مجاهدت رئیسعلی دلواری و مردم آن دیار بیان کرده است: استعمارگران انگلیسی در ۱۷ مرداد سال ۱۲۹۴ ه. ش بعد از تصرف بوشهر و مقاومت جبهه تنگستان تصمیم به حمله به دلوار گرفتند که با شکستی تلخ و تاریخی روبه‌رو شدند.

صفایی بوشهری تاکید کرده است: امروز هم سرداران و جوانان استان دارالحماسه بوشهر به فرمان رهبر معظم انقلاب آماده همه نوع دفاع از حریم ایران اسلامی هستند و با تقدیم جان خود از اسلام و ایران حراست می‌کنند.

با گرانی فزاینده برخورد شود

او سپس از همه مسئولان استانی خواست برای تسریع در ساخت راه آهن و تامین آب آشامیدنی و کشاورزی استان، اشتغال و معیشت مردم و جلوگیری از گرانی فزاینده و عذاب دهنده و برخورد با این پدیده، و اجرای مصوبات فرهنگی مورد نظر رهبر معظم انقلاب تلاش کنند.

امام جمعه بوشهر، با تسلیت ارتحال آیت الله محمودی برهان از بزرگان حوزه نجف و قم، از او به عنوان یکی از علمای ریشه دار استان بوشهر و از شاگردان شهید صدر یاد کرد که نماینده امام راحل در کویت بود، اما به علت اندیشه و روحیه انقلابی و برگزاری مراسم ختم برای شهید عماد مغنیه از آن کشور اخراج شد و به قم مهاجرت کرد.

بیمارستان‌های مجهز ایجاد شود

صفایی بوشهری همچنین مردم را به مراعات امور بهداشتی فردی و اجتماعی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا سفارش کرد و از مسئولان استان خواست برای گسترش و ایجاد بیمارستان‌های استاندارد و تجهیز آن‌ها و استخدام نیروی درمان و پرداخت به موقع حقوق و مزایای آنان اقدام کنند.

او با قدردانی از نیرو‌های بخش بهداشت و درمان و گروه‌های جهادی از مراکز مهم صنعتی درخواست کرد که به کمک بیمارستان‌های استان بشتابند و به طور ویژه نیاز‌های بهداشتی و درمانی آن‌ها را تامین کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.