کلانتر‌زاده گفت: تابلوی معرفی رسانه‌های قم در ابتدای کوچه‌های محل استقرار دفاتر رسانه ای نصب می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانتر‌زاده،مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به فرارسیدن روز خبرنگار و تکریم اهالی رسانه از سوی شهرداری قم، اظهار کرد: اداره‌کل ارتباطات و اموربین‌الملل شهرداری قم تصمیم گرفت به منظور تکریم اهالی رسانه در این روز، تابلوی معرفی دفاتر رسانه‌ای قم را تهیه و در ابتدای کوچه‌های محل استقرار این دفاتر نصب کند.

او افزود: در مرحله نخست این تابلو‌ها در ورودی دفاتر روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌های استان قم، دفاتر خبرگزاری‌های رسمی و پایگاه‌های خبری استان نصب می‌شوند.

کلانترزاده از مدیران رسانه ها خواست که در صورت تمایل برای نصب تابلو‌های شناسایی دفاتر رسانه‌ای، درخواست خود را به این اداره‌کل اعلام کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم همچنین از بازدید مسئولین اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از دفاتر رسانه در قم به مناسبت روز خبرنگار خبر داد.

کلانترزاده با اشاره به نقش رسانه‌ها در ارتقای سرمایه‌های اجتماعی و تقویت اعتماد عمومی، گفت: رسانه‌ها می‌توانند بازوی تحقق اهداف مهم مدیریت شهری باشند  و نقش پررنگی در تقویت مشارکت مردم ایفا کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار