راه‌اندازی پویش دانش آموزی «اطعام غدیر» در کرمان

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان گفت: پویش دانش آموزی به توان میلیون با رویکرد «اطعام غدیر» در استان راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهران شیخی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان گفت: به مناسبت عید غدیر خم، تشکل دانش آموزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان کرمان، پویش دانش آموزی به توان میلیون با رویکرد اطعام در غدیر را راه‌اندازی کرده است.

او با بیان اینکه این پویش در دو بخش اطعام غدیر و کاروان شادی غدیر برگزار می‌شود، افزود: پویش دانش آموزی به توان میلیون با نگاه ایجاد فضای همدلی و مهربانی و کمک مؤمنانه در استان برگزار می‌شود.

شیخی با اشاره به اینکه دانش آموزان در این طرح به جمع‌آوری کمک‌های مومنانه اقدام می‌کنند، بیان داشت: اجرای گروه سرود در سطح شهرستان‌های استان و راه‌اندازی کاروان شادی به مناسبت عید غدیر از دیگر برنامه هاست.

او تصریح کرد: در روز عید غدیر خم، اطعام غدیر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله یا شیوع ویروس کرونا طبخ شده در بین محرومین پخش می‌شود.

شیخی با بیان اینکه امکان شرکت در این پویش برای همه وجود دارد، افزود: با شماره‌گیری *۸۸۰# امکان مشارکت همه در سراسر استان در پویش اطعام غدیر فراهم است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار