همکاری رسانه‌ها برای افزایش سرمایه‌گذاری در شهرستان مرند

فرماندار مرند بر همکاری رسانه‌ها برای افزایش سرمایه‌گذاری در شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،داود گرشاسبی  فرماندار ویژه مرند با اشاره به وجود تنوع فرصت‌ها و توانمندی‌های بسیار در این شهرستان گفت: ما باید تلاش کنیم سخت افزار‌ها و نرم افزار‌های سرمایه گذاری در منطقه آماده شود که این موضوع نیازمند همکاری رسانه هاست.

 

 او  با اشاره به وجود هماهنگی میان مسوولین شهرستان گفت: هدف ما تسهیل گری در امور با همکاری و هماهنگی کلیه نهاد‌ها و مسوولین است.

او  تاکید کرد: ایجاد وحدت بین ذهنیت مردم، رسانه ها، مسوولین و سرمایه گذار ضروری بوده و انجام آن هنر خبرنگار و رسانه‌ها است.

فرماندار مرند افزود: خروجی به چالش کشیدن فرد و انتشار خبر باید برای شهرستان سازنده و در راستای پیشرفت شهرستان باشد.

گرشاسبی گفت: هنر رسانه‌ها این است که سختی‌های شهرستان را به فرصتی برای توسعه آن تبدیل کنند.

او همچنین ضمن اشاره به شرایط سخت اقتصادی در پی شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: فرهنگ سازی برای افزایش مشارکت در رزمایش کمک‌های مومنانه بسیار مهم بوده و در فضای مجازی نیز باید به آن ورود شود.

او خاطرنشان کرد: لازم است با همراهی رسانه ها، برای مقابله با ویروس کرونا و زدن ماسک فرهنگ سازی کرده و مراسم محرم را عقلانی برگزار کنیم.

فرماندار ویژه مرند با اشاره به در پیش بودن ایام محرم و صفر گفت: در روز‌های آتی ماه محرم و صفر را داریم و باید به مردم یاد دهیم چگونه و به چه شیوه‌ای رعایت اصول بهداشتی کنند تا دچار مشکل نشویم.

امروز به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، با اهدای لوح از زحمات خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان تجلیل و قدردانی شد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار