رئیس کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: با توجه به شرایط تهران، طرح ترافیک یک هفته دیگر لغو شد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین ذوالفقاری رئیس کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با کرونا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط تهران، طرح ترافیک یک هفته دیگر لغو شد.

او گفت: در طول این مدت، از طریق قرارگاه مبارزه با کرونا در تهران بررسی می‌شود که چه میزان لغو طرح ترافیک در کاهش بیماری کرونا موثر بوده است.

رئیس کمیته اجتماعی و امنیتی ستاد ملی مبارزه با کرونا ادامه داد: پیشنهادات امروز ان‌شالله به ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ می‌شود و در صورت تصویب به مرحله اجرایی می‌رسد.

ذوالفقاری بیان کرد: ما از ستاد ملی کرونا درخواست کردیم که تمام دستگاه‌ها برنامه‌ای یک ساله برای خودشان جمع‌آوری کنند؛ این برنامه اهدافی همچون صیانت از کارکنان، مراجعان و مشتریان به همراه خود دارد؛ همچنین اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود، گرفتار روزمرگی می‌شویم.

او گفت: در این جلسه ما ضمانت اجرائی عدم رعایت پروتکل‌ها، برای مردم و اصناف اعلام کردیم که اگر این دستورالعمل‌ها رعایت نشود چگونه با آنها برخورد خواهد شد.

ذوالفقاری گفت: امروز ما برای دستگاه‌های دولتی هم ضمانت اجرائی در نظر گرفتیم که بعد از تصویب، اجرا خواهد شد.

او با بیان اینکه دستورالعمل مراسم عزاداری محرم امروز در جلسه مطرح و نهایی شد گفت: با توجه به نقطه نظراتی هم که دوستان داشتند اصلاحات لازم باید انجام بگیرد و امروز برای اجرا به سراسر کشور ابلاغ خواهد شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار