معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی توسط داوطلبان و عوامل اجرایی شرط اول برگزاری کنکور سراسری در استان کردستان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و حسب اعلام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کنکور سراسری از روز ۲۹ مرداد امسال به مدت چهار روز در کشور برگزار می‌شود.

او افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی حداقل ۲ متر برای هر داوطلب، استفاده از ماسک توسط تمام داوطلبان و عوامل اجرایی، استفاده حداکثری از ۲۰ درصد فضای موجود از جمله اقدامات پیش‎بینی شده جهت تامین سلامت داوطلبان است.

خوش اقبال در خصوص چگونگی نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال ۹۹ افزود: امسال این نظارت‌ها در سه مرحله شامل مرحله نقل و انتقالات داوطلبان به حوزه امتحانی، ورود به محل حوزه و خروج از حوزه امتحانی صورت می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: نظارت بر این روند علاوه بر اینکه از سوی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان انجام خواهد شد بلکه از ناظرین سازمان بسیج و سازمان‌های مردم نهاد نیز استفاده خواهیم کرد.

او در خصوص مکان‌های برگزاری کنکور سراسری نیز تاکید کرد: در این آزمون استفاده حداکثری از فضاهای باز و سالن‌های ورزش در دستور کار قرار گرفته است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
ما که از پشت کوه باید بیایم فریدونشهر باید 4 ساعت تو مینی بوس باشیم یعنی 3 صبح حرکت کنیم تا برسیم دانشگاه بعد 4 ساعتم تو این گرما با ماسک بشینیم و با استرس تست بزنیم این ظلم نیس تو این کرونا.
که قطعا مبتلا میشیم لطفا تا ریشکن شدن این ویروس لغو کنید این طور جلسه ها را
مگه قانون اساسی نمیگه حق همه مردم برابر است .البته که ما تا الن ندیدیم اینطور عمل بشه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
لغو که نمیشه کرد آخه سال بعد که ظرفیت دانشگاها دوبرابر نمیشه
تنها راهش اینه که پذیرش براساس سوابق تحصیلی باشه و دانشگاها آنلاین باشن
اونایی هم که موافق یا مخالف حذف کنکور هستن امسال براشون یه فرصته که بازده رو ارزیابی کنن و بهترین تصمیم رو در آینده بگیرن
مثلا رشته ای که با معدل ۱۹ دانشگاه دولتی پذیرش میکنن دانشگاه آزاد با ۱۸ پذیرش کنن