مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: هم اکنون نام نویسی از دانش آموزان در مدارس در حال انجام بوده و حضور دانش آموزان در مدارس بستگی به اعلام نظر ستاد استانی کرونا دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ۱۵ شهریور ماه زمان بازگشایی مدارس بوده، و حضور دانش آموز در کلاس درس بستگی به اعلام نظر ستاد استانی کرونا دارد و این در حالی است که آموزش و پرورش برای هر یک از مناطق سفید، زرد و قرمز یک دستورالعمل آموزشی همانند حضوری، نیمه حضوری مجازی یا از راه دور دارد که متناسب با هر منطقه نوع آموزش نیز مشخص می‌شود.

عباس سعیدی افزود: با بیان اینکه با استفاده از سامانه شاد آموزش به دانش آموزان انجام می‌شود  حضور و غیاب دانش آموزان از سوی معلم و مدیران هم در این سامانه قابل رصد است.


بیشتر بخوانید


به گفته سعیدی ۱۳ هزار نفر از دانش آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس استان نام نویسی کرده اند که پیش بینی می‌شود تعداد کلاس اولی‌ها به ۱۹ هزار نفر برسد.

او با اشاره به سفارش کتب درسی از سوی دانش آموزان، افزود: بیش از ۱۵۰ هزار نفر برای دریافت کتاب درسی فرم سفارش را تکمیل کرده اند.

۱۸۰ هزار دانش آموز در خراسان شمالی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.