معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد از کمک به ۲۵ دانش آموز بیمار صعب العلاج در بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مهدی صبری معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت : درسه ماهه اول سال ۹۹ تعداد ۲۵ پرونده برای دانش آموزان بیمار صعب العلاج در شهرستان تشکیل و با پیگیری‌های انجام شده، کمک هزینه درمان برای این دانش آموزان پرداخت شد.

او  با اشاره به اختصاص وام صندوق تعاون به فرهنگیان شهرستان افزود: در ۳ ماه اول سال به ۴۶۵ نفر از همکاران شاغل و بازنشسته که در نوبت بوده اند وام صندوق تعاون پرداخت شده و ۸۵۰ نفر نیز در نوبت دریافت وام قرار گرفتند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با اشاره به ثبت در خواست عضویت جدید ۷۵ نفر از فرهنگیان در صندوق تعاون شهرستان از عقد قرارداد طی دو ماه گذشته با بانک ملت در خصوص اعطای تسهیلات به فرهنگیان شهرستان بجنورد خبر داد.


بیشتر بخوانید 


او در خصوص کمک هزینه ازدواج به فرهنگیان نیز تصریح کرد: اولویت پرداخت کمک هزینه ازدواج با خود فرزند می‌باشد در صورت عدم اشتغال فرزند، به پدر و اگر پدر شاغل هیچ ارگان دولتی نبود به مادر تعلق می‌گیرد.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با بیان اینکه حق اولاد فرزندان ذکور تا ۲۰ سال، در صورت دانشجو بودن با ارائه گواهی از دانشگاه تا ۲۵ سال مقدور می‌باشد و در صورت اعزام به خدمت نظام وظیفه از زمان اعزام به خدمت حق اولاد قطع می‌شود، از برقراری حق اولاد در حکم آقا وخانم سرپرست خانواده خبر داد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.