معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: این از برکات نظام مقدس اسلامی است که پلیس آن به عنوان حافظ امنیت، نیرویی مردمی و مورد حمایت آحاد جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان روز دوشنبه در بازدید از بخش‌های مختلف معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات ماموران این نیرو اظهار داشت: امنیت بستر ساز توسعه در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه است.

او با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی متولی برقراری نظم و امنیت در جامعه و در خط مقدم مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد، اضافه کرد: ماموریت‌های گسترده و متنوع نیروی انتظامی موجب شده که امروز پلیس به عنوان نیرویی کارآمد و تاثیرگذار در مراحل زندگی شهروندان ایفای نقش کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: ورود نیروی انتظامی به رویکرد پیشگیرانه و جامعه محور نشان از هوشمندی این نیرو در جامعه است.

او تاکید کرد: نیروی انتظامی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نقش اساسی و کارشناسانه دارد و با راه اندازی مراکز مشاوره تلاش می‌کند از بروز بسیاری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کند.

خوش اقبال گفت: رمز موفقیت پلیس بهره‌گیری از ظرفیت مشارکت‌های مردمی در تامین امنیت است و در سایه تلاش‌های خستگی ناپذیر و دلسوزانه این نیرو است که مردم پلیس را امین خود دانسته و به آن اعتماد دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار