پلمب ۴۲ واحد صنفی متخلف در کاشمر

۴۲ واحد صنفی نیز به دلیل توجه نداشتن به دستورالعمل‌های بهداشتی در کاشمر پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین احمدی فرمانده نیروی انتظامی کاشمر گفت: به منظور اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا کاشمر و همچنین پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بین شهروندان، طرح بازدید و نظارت واحد‌های صنفی متخلف به صورت مستمر در سطح  کاشمر در حال اجرا می‌باشد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی با همکاری ماموران اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت و درمان به صورت روزانه از واحد‌های این شهرستان بازدید و بر رعایت صحیح شیوه نامه‌های بهداشتی نظارت می‌کنند.

فرمانده نیرو انتظامی کاشمر ادامه داد: در آخرین مرحله از اجرای این طرح از ۴۷۲ واحد صنفی در سطح شهرستان بازدید که در این خصوص به تعداد ۳۲۸ واحد صنفی متخلف به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و  رعایت  نکردن دستورالعمل‌های صادر شده تذکر و اخطار داده شده است و ۴۲ واحد صنفی نیز به دلیل توجه  نکردن به اخطار‌های داده شده پلمب شده اند.
 

بیشتر بخوانید:


او ضمن تشکر از همکاری خوب شهروندان خصوصا اصناف و بازاریان با پلیس،تصریح کرد: تلاش پلیس در کنار سایر ادارات و سازمان‌ها به منظور حفظ امنیت و سلامتی شهروندان تا قطع کامل زنجیره ویروس کرونا ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام//م. د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار