بسته اخبار حوادث امروز ۱۴ مرداد ماه سال ۹۹؛

سارق دوچرخه‌های نوشهر دستگیر شد /دستگیری باند سارقان سیم و کابل برق در قائم شهر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۴ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۱۴ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارق دوچرخه در نوشهر به دام افتاد

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، گفت: در پی سرقت چندین دوچرخه از پارکینگ مجتمع‌های مسکونی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: با انجام تحقیقات پلیسی، مأموران کلانتری ۱۱ متهم را در حین فروش دوچرخه‌های سرقتی شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی گفت: متهم در بازجویی‌ها به سرقت ۵ دستگاه دوچرخه از مجتمع‌های مسکونی در سطح شهرستان اعتراف کرد.

دستگیری اعضای باند سارقان سیم و کابل برق در قائم شهر

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران کلانتری ۱۲ موفق به شناسایی یک باند ۸ نفره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات در این شهرستان شدند.

سرهنگ خادمی با بیان این که این افراد دارای سابقه سرقت نیز بوده اند، گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه و در حین سرقت دستگیر کردند.

او از کشف ۱۵۰۰ متر فیبر نوری و انواع سیم و کابل برق و تلفن به همراه تجهیزات سزقت سیم برق و پمپ آب و دستگاه برش از مخفیگاه این افراد خبر داد و افزود: این متهمان ضمن اعتراف به ۲۱ فقره سرقت، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی در شهرستان تنکابن، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که به مدت یک روز در این شهرستان به اجرا در آمد، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان در مناطق آلوده و جرم خیز شدند.

شاه نظری گفت: ماموران با تشکیل تیم‌های عملیاتی، ۳ سارق حرفه‌ای و ۱۳ خرده فروش موا د مخدر در این شهرستان دستگیر و در بازرسی‌های به عمل آمده از مخفیگاه آنان ۶ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر حشیش و تریاک و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف ۱۰ فقره سرقت در این عملیات خبر داد و افزود: ضمن توقیف ۲۵ خودرو و موتورسیکلت به دلیل تخطی از مقررات قانونی و مزاحمت برای نوامیس مردم، متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۱۶ فقره سرقت در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۵ سارق و مالخر اموال اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۱۶ فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو و. در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: در ادامه اجرای این عملیات، ۵۱ موتور سیکلت و ۱۳ خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شدند.

دستگیری سارق منزل با ۸ فقره سرقت در فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان فریدونکنار، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۲ سارق سابقه دار در این سرقت‌ها شدند.

سرهنگ هاشم پور گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهمان در مخفیگاهشان دستگیر و در بازجویی‌های انجام شده به ۸ فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کردند.

کشف ۱۵ فقره سرقت داخل خودرو در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات پلیسی ماموران پلیس آگاهی، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ زارع گفت: متهم در بازجویی‌ها فنی تاکنون به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار