بسته اخبار حوادث امروز ۱۲ مرداد ماه سال ۹۹؛

باند سارقان مغازه و اموال داخل خودرو در قائم شهر متلاشی شد / دستگیری سوداگران مرگ در سوادکوه

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۱۲ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۱۲ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری باند ۴ نفره سرقت مغازه و اموال داخل خودرو در قائم شهر

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه و اموال داخلی خودرو‌ها در قائم شهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره تجسس کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی، سارقان را که در قالب یک باند ۴ نفره در این شهرستان فعالیت داشتند، شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ خادمی از کشف یک دستگاه موتورسیکلت و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: این افراد تاکنون به ۱۵ فقره سرقت مغازه، اموال داخل خودرو‌ها و کابل برق در این شهرستان اعتراف کردند.

دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در سوادکوه

سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، گفت: در اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ قاچاقچی مواد مخدر در اینم شهرستان شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را در حال تردد در این شهرستان با یک خودروی وانت دستگیر کردند.

سرهنگ اکبری از کشف ۷ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت: در جهت پاسخگویی به مطالبات مردمی و تامین امنیت شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: ماموران ضمن انجام گشت‌های هدفمند موفق به دستگیری ۶ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به این که متهمان در بازجویی‌ها به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند، گفت: در این طرح از ۱۹ واحد صنفی بازدید که به ۷ واحد صنفی تذکر و اخطار پلمب داده شد و ۴ واحد صنفی نیز به علت عدم رعایت ضوابط قانونی و صنفی پلمب شدند.

او از توقیف ۳۹ خودرو و ۷ موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و افزود: دستگیری ۱۸ نفراز مجلوبین تحت تعقیب محاکم قضائی و ۳ نفر خورده فروش مواد مخدر از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

کشف ۴ کیلوگرم تریاک در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افردای در امرتهیه و توزیع موادمخد در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران موفق به شناسایی ۲ قاچاقچی زن که با یک خودروی پژو اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر در این شهرستان می‌کردند، شدند.

سرهنگ عنایتی از دستگیری متهمان که اهل و ساکن یکی از استان‌های همجوار بودند، در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی این افراد ۴ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.