مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۱۲ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۱۲ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری باند ۴ نفره سرقت مغازه و اموال داخل خودرو در قائم شهر

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه و اموال داخلی خودرو‌ها در قائم شهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره تجسس کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی، سارقان را که در قالب یک باند ۴ نفره در این شهرستان فعالیت داشتند، شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ خادمی از کشف یک دستگاه موتورسیکلت و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: این افراد تاکنون به ۱۵ فقره سرقت مغازه، اموال داخل خودرو‌ها و کابل برق در این شهرستان اعتراف کردند.

دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در سوادکوه

سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، گفت: در اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ قاچاقچی مواد مخدر در اینم شهرستان شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را در حال تردد در این شهرستان با یک خودروی وانت دستگیر کردند.

سرهنگ اکبری از کشف ۷ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت: در جهت پاسخگویی به مطالبات مردمی و تامین امنیت شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: ماموران ضمن انجام گشت‌های هدفمند موفق به دستگیری ۶ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به این که متهمان در بازجویی‌ها به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند، گفت: در این طرح از ۱۹ واحد صنفی بازدید که به ۷ واحد صنفی تذکر و اخطار پلمب داده شد و ۴ واحد صنفی نیز به علت عدم رعایت ضوابط قانونی و صنفی پلمب شدند.

او از توقیف ۳۹ خودرو و ۷ موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و افزود: دستگیری ۱۸ نفراز مجلوبین تحت تعقیب محاکم قضائی و ۳ نفر خورده فروش مواد مخدر از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

کشف ۴ کیلوگرم تریاک در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افردای در امرتهیه و توزیع موادمخد در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران موفق به شناسایی ۲ قاچاقچی زن که با یک خودروی پژو اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر در این شهرستان می‌کردند، شدند.

سرهنگ عنایتی از دستگیری متهمان که اهل و ساکن یکی از استان‌های همجوار بودند، در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی این افراد ۴ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.