مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۱۰ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث روز جمعه ۱۰ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره با ۷ فقره سرقت

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ماموران "کلانتری ۱۲ غزالی" سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی گفت: متهم و در بازجویی‌های به عمل آمده تا کنون به ۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کرد.

او از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهم خبر داد و افزود: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۳ سارق منزل و اماکن خصوصی در تنکابن

سرهنگ محمد صادق شاهنظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ شاهنظری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۱ فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود:متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار