سرهنگ آنقی از مردم خواست قبل از اعتماد به شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای مجوز آن‌ها را بررسی کنند.

سرهنگ آنقی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با اشاره به اینکه بعضا در فضاى مجازى تبلیغتی مشاهده می‌شود که در قالب بازاریابى شبکه‌اى دنبال جذب کاربران هستند گفت: در اینگونه موارد هیچ شرکت هرمی مجوز قانونی ندارد و بازاریابان شبکه‌ای هم در صورت داشتن مجوز قابل اعتمادند.

سرهنگ آنقی افزود: هیچ شرکت هرمی مجوز قانونی برای فعالیت در کشور را ندارد، ولی شرکت‌های مختلفی هستند که از طریق بازاریابی شبکه‌اى صحیح محصولات خود را به فروش می‌رسانند و شرکت‌هایی امکان دریافت مجوز را دارند که فعالیت آن‌ها به صورت بازاریابی شبکه‌ای صحیح باشد.

او اضافه کرد: مجوز فعالیت این شرکت‌ها تنها از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعطا می‌شود و منحصراً شرکت‌های دارای مجوز فروش محصولات به صورت بازاریابی شبکه‌ای از این وزارتخانه، حق فعالیت را خواهند داشت.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۰۸۲ به منظور اطلاع از فعالیت شرکت‌های هرمی و بازاریابی شبکه‌ای به کاربران این امکان را می‌دهد که با وارد نمودن اسم شرکت مورد نظر (چه به زبان فارسی و چه به زبان انگلیسی) و ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۶۰۸۲ جواب استعلام خود را بلافاصله و به صورت پیامک دریافت کنند.

او ادامه داد: کاربران همچنین می‌توانند برای مشاهده لیست شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای به آدرس
http:‎//easnaf.ir/Forms/ActiveCorporateLists.aspx#۱ مراجعه کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار