در شهر جدید ماژان

شعبه بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها افتتاح شد

فرماندار شهرستان خوسف از افتتاح شعبه بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در شهر جدید التأسیس ماژان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  شفیعی فرماندار شهرستان خوسف در این مراسم ضمن اشاره به نقش ارزنده سمن‌ها در جامعه، گفت: هیچ مشکلی در جامعه بدون مشارکت مردم حل نمی‌شود و تجلی‌گاه این مشارکت و همبستگی در سازمان‌های غیر دولتی نمود دارد.

او رمز پیشرفت و توسعه یافتگی کشور‌ها را در مشارکت شهروندان در امور جامعه و حضور مردم در فعالیت‌های داوطلبانه و عمومی دانست و افزود: بایستی بستر لازم برای فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد فراهم شود تا آن‌ها نیز در اداره امور کشور نقش آفرینی نمایند.

فرماندار خوسف با بیان این‌که محدودیت‌ها تنها به زیرساخت‌ها محدود نمی‌شود، ابراز کرد: بایستی همه اقدامات اولیه لازم در راستای رفع محرومیت‌زدایی مورد توجه قرار گیرد.

او با تاکید بر این‌که نباید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های سازمان‌های مردم نهاد غفلت شود، تصریح کرد: بسیاری موضوعات و مشکلاتی که دستگاه‌های اجرایی به تنهایی قادر به پیگیری آن نیستند را از طریق همین سمن‌ها می‌توان رفع نمود.

شفیعی با تاکید بر لزوم برقراری ارتباط صمیمانه با خیرین هم‌استانی و کشوری در راستای کمک به بنیاد‌های خیریه و از جمله شعبه جدیدالتاسیس شهر ماژان، اذعان داشت: چنانچه بتوانیم ارتباط خوبی با خیرین برقرار کنیم، قطعا شاهد موفقیت‌های زیادی در این خصوص خواهیم بود.


بیشتر بخوانید


فرماندار خوسف با اشاره به این‌که بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در سطح کشور و خصوصا استان خراسان‌جنوبی دارای عملکرد درخشانی بوده است، تصریح کرد: راه‌اندازی این شعبه در شهر ماژان از اولویت‌ها بوده و نقش بسزایی در راستای کاهش رفت و آمد مردم به شهرستان خوسف و همچنین استفاده از ظرفیت خیرین بومی این منطقه دارد.

او  ادامه داد:بایستی توجه داشته باشیم که اگر اساس توسعه را براساس امکانات دولتی بگذاریم هیچ‌گاه به توسعه نخواهیم رسید.

شفیعی اظهار کرد:خوشبختانه با سفر استاندار محترم به شهر جدیدالتاسیس ماژان طی هقته جاری مصوبات و اعتبارات خوبی به این شهر اختصاص پیدا کرده است.

لازم به ذکر است که فرماندار شهرستان خوسف در این جلسه در بدو کار، مبلغ ۵۰ میلیون ریال به شعبه خیریه آبشار عاطفه‌های شهر ماژان کمک کرد.

گفتنی است که در پایان این جلسه، سرکار خانم رمضانی به عنوان مسئول شعبه آبشار عاطفه‌ها در بخش جلگه ماژان منصوب شد.

شعبه بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های شهر ماژان بعد از ظهر امروز با حضور فرماندارخوسف، بخشدار ماژان، مدیریت بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های خراسان‌جنوبی و تنی چند از سایر مسئولان در شهر جدیدالتاسیس ماژان افتتاح شد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.