سخنگوی کانون مداحان شهرستان کرمانشاه از برگزاری انتخابات چهارمین دوره کانون مداحان در این شهرستان خبر داد و گفت: در این انتخابات شاهد مشارکت ۹۷ درصدی بودیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سجاد روز افزا سخنگوی کانون مداحان شهرستان کرمانشاه با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات کانون مداحان در تمامی شهرستان‌های استان، گفت : انتخابات چهارمین دوره کانون مداحان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور در روز جمعه برگزار شد.

او گفت : در این انتخابات شاهد مشارکت ۹۷ درصدی کانون مداحان و شاعران آئینی بودیم.

روز افزا افزود: پس از انتخابات کانون مداحان برای تعیین هیأت رئیسه به طور توافقی قرار شد هر سال یک نفر از این اعضا رئیس و یک نفر هم نایب رئیس باشد.

او تبلیغ معارف اسلامی و تبیین اهداف ائمه اطهار (ع) را از مهم‌ترین وظایف و اهداف این کانون دانست و ادامه داد: ایجاد بانک اطلاعاتی برای مداحان یکی از ضرورت‌ها است و امیدواریم از تجربیات و ایده‌های این گروه در ارتقا سطح کیفی کانون‌ها استفاده شود.

این مسئول مداحان اهل بیت (ع) را قوی‌ترین رسانه‌های دینی جامعه اسلامی معرفی کرد و افزود: باید در راستای تربیت مداحان تراز انقلاب تلاش کنیم تا بتوانیم پرچمدار گفتمان انقلاب اسلامی باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.