مدیر اجرایی موکب‌های شهدای جهاد کشاورزی مرز خسروی گفت : با آغاز رسمی فعالیت این موکب‌ها از ۱۶ مهر ماه امسال تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار پرس غذا و میان وعده بین زائران اربعین حسینی (ع) توزیع شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مراد محمودیان فر مدیر اجرایی موکب‌های شهدای جهاد کشاورزی مرز خسروی گفت : از این میزان ۵۰ هزار وعده صبحانه، نهار و شام و ۵۰ هزار بسته میان وعده بوده که از سوی ۲ موکب شهدای جهادکشاورزی مستقر در اداره جهاد کشاورزی قصرشیرین و همچنین مرز خسروی انجام شده است.

او گفت : توزیع غذای گرم در وعده‌های ناهار، شام و صبحانه و بسته‌های میان وعده شامل بیسکویت، خرما، سیب درختی همراه با چای و آب در بین زائران همچنان تا پایان اربعین از سوی این موکب‌ها ادامه دارد.

مدیر اجرایی موکب‌های شهدای جهادکشاورزی مرز خسروی، از توزیع صد‌ها قالب یخ برای تامین آب خنک برای زائران اربعین حسینی خبر داد.

محمودیان فر، با اشاره به اینکه ظرفیت اسکان زوار حسینی افزایش یافته، گفت: ظرفیت اسکان اولیه ۴۰۰ تن بوده که هم اکنون سه برابر شده است.

او افزود: تاکنون بیش از پنج هزار تن در مهانسرا‌ها و مسافرخانه‌های زیرنظر موکب جهادکشاورزی اسکان داده شده اند.

او با بیان اینکه در کنار خدمات دهی به زائران اربعین حسینی فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی نیز به زائران ارائه می‌شود، گفت: برنامه مداحی و احیای نماز جماعت یومیه نیز به صورت روزانه در دست انجام است.

او افزود: با استقرار اکیپ فرهنگی از قم در مرز خسروی، زائران در موکب شماره ۲ جهاد کشاورزی مرز خسروی نیز از زیرقرآن به سمت نقطه صفرمرزی بدرقه می‌شوند.

مدیر اجرایی موکب‌های شهدای جهاد کشاورزی مرز خسروی گفت: عطرافشانی زائران، واکس کفش و خدمات کفاشی نیز از دیگر برنامه‌های موکب شهدای جهاد است.

محمودیان افزود: ۷۰ تن از نیرو‌های جهاد کشاورزی به طور مستقیم در موکب شهدای جهاد کشاورزی با هفت دستگاه خودرو در راستای خدمات دهی به زائران فعالیت می‌کنند.

او به تدارک ۲ هکتار زمین برای پارک خودرو زوار اربعین پرداخت و افزود: ظرفیت پارک خودرو موکب شهدای جهاد کشاورزی به بیش از یک هزار خودرو می‌رسد.

او افزود: در راستای خدمات دهی مطلوب به زائران هماهنگی لازم با قرارگاه اربعین، ستاد اربعین استان و سازمان جهاد کشاورزی همواره برقرار بوده و مورد بازدید و قدردانی مسئولانی که از مرز خسروی بازدید کرده اند، قرارگرفته است.

 

 

انتهای پیام/د

فعالیت موکب‌ها جهاد کشاورزی آغاز شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.