رایکا بابل در لیگ یک فوتبال کشور به یک باخت خانگی دیگر تن داد تا خطر سقوط را بیش از پیش احساس کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رایکا بابل در هفته بیست و چهارم لیگ یک فوتبال کشور به نتیجه‌ای بهتر از باخت ۲ بر ۱ مقابل هوادار تهران با هدایت رضا عنایتی دست نیافت.

سینا اسد بیگی در دقیقه ۳۰ گل اول بازی را برای تیم هوادار به ثمر رساند، ولی مهرداد حیدری مهاجم گلزن رایکا بابل در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند.

اما این پایان کار نبود چرا که حمید کاظمی مهاجم مازندرانی تیم هوادار و آقای گل لیگ یک فوتبال کشور، برای پانزدهمین بار در این فصل گلزنی کرد تا ۳ امتیاز شیرین مسابقه را به تیمش اختصاص دهد.

در پایان هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، رایکا بابل همچنان با کسب ۳۱ امتیاز در جایگاه شانزدهم باقی ماند.

نماینده فوتبال مازندران در این هفته خوش شانس بود چرا که نزدیکترین تعقیب کننده اش تیم ۳۰ امتیازی سپیدرود رشت در خانه با دو گل مغلوب خوشه طلایی ساوه شد و از سوی دیگر نیز تیم ۳۲ امتیازی نیروی زمینی تهران به شکست ۲ بر ۱ برابر مهمانش مس کرمان تن داد.

در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور ۱۸ تیم حضور دارند که از میان آن‌ها ۳ تیم به لیگ دسته دوم سقوط می‌کنند.

در این بین سقوط تیم ۱۰ امتیازی علم و ادب تبریز از چند هفته قبل حتمی شد.

رایکا بابل در هفته بیست و پنجم لیگ، دیداری فوق العاده حساس را مقابل میزبان خود تیم ملوان بندرانزلی پیش رو دارد.

انزلی چی‌ها که با ۳۴ امتیاز و قرار گرفتن در رتبه چهاردهم جدول مسابقات در خطر سقوط قرار دارند، سخت به دنبال کسب ۳ امتیاز این دیدار هستند.

رایکا همچنین در آخرین مسابقه فصل جاری، پذیرای تیم میانه جدولی آرمان گهر سیرجان است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار