رایکا بابل در یک بازی حساس موفق شد میزبانش قشقایی شیراز را ۲ بر ۱ شکست دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،تیم رایکا بابل در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور در شیراز مقابل قشقایی‌این شهر با کسب یک پیروزی شیرین، به لیگ بازگشت تا امیدهایش برای بقا در لیگ دسته یک، همچنان زنده بماند.

دو تیم در شرایطی در هفته سی ام این رقابت‌ها به هم رسیده بودند که قشقایی در میانه‌های جدول ۳۵ امتیازی بود و رایکا با ۲۸ امتیاز در میان تیم‌های انتهایی جدول رده بندی قرار داشت.

علی نظرمحمدی سرمربی جدید تیم فوتبال رایکای بابل پس از تغییرات متعدد، بار دیگر به این تیم بازگشته و ماموریت حفظ تیم را برعهده دارد.

او که در بازی هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان به تساوی بدون گل دست یافته بود، دیروز در شیراز تیمش با گل مهرداد حیدری در دقیقه ۱۲ از رقیبش قشقایی پیش افتاد و پیش از رفتن به رختکن هم سعید حیدری اختلاف را به عدد ۲ رساند. در نیمه دوم تیم میزبان برای بازگشت به بازی تلاش کرد، ولی تنها یک گل در دقیقه ۷۳ توسط حسین حیدری به ثمر رسید تا نتیجه ۲ بر ۱ در پایان بازی ثبت شود.

با این پیروزی تیم رایکا ۳۱ امتیازی شد و به رده پانزدهم جدول رده بندی صعود کرد و تیم قشقایی نیز با ۳۵ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفت.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار