مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت:کادر درمان به همراه خانواده‌های خود می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی مراکز اقامتی در استان زنجان بهره‌مند شوند.

مراکز اقامتیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ارجمند مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: با توجه به درصد پایین اشتغال مراکز اقامتی استان زنجان و به دلیل کاهش سفر‌های داخلی و خارجی از زمان شیوع ویروس کرونا، اتاق‌های هتل‌ها با یک نوبت‌بندی چند روزه و هفتگی و با انجام تمام مراحل ضدعفونی در اختیار مسافر بعدی قرار می‌گیرد.

او تاکید کرد: حفظ سلامت مسافرین خط قرمزی است که هیچگاه اجازه کوتاهی در آن را نخواهیم داد و این اطمینان را می‌دهیم که بازرسی‌های کارشناسان معاونت گردشگری استان زنجان تا آخرین روز ریشه کنی ویروس کرونا با جدیت در استان زنجان انجام شود.

ارجمند گفت: هتل‌ داران  و صاحبان اماکن اقامتی برای قدردانی از زحمات کادر درمان تخفیف ۵۰ درصدی برای اقامت این قشر در نظر گرفته اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان اظهار کرد: از شیوع ویروس کرونا، هیات­های بازرسی متشکل از کلیه دستگاه‌های اجرایی از جمله استانداری، شبکه بهداشت، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده­ای اتاق اصناف و ... تشکیل شده است و نظارت و بازرسی­ های مستمر در سطح استان زنجان از تاسیسات گردشگری انجام می­ گیرد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.