راه‌اندازی دستگاه تولید ماسک در استان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه تولید ماسک در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از راه‌اندازی یک دستگاه تولید ماسک در استان خبر داد و گفت: این دستگاه تولید ماسک در پایان هفته جاری وارد استان می‌شود.
 
حسین کلانتری با اشاره به اینکه آمار‌ها حاکی از آن است که ما همچنان با بیماری کرونا درگیر هستیم و شرایط هم آسان نیست، افزود: به دلیل بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی تعداد مبتلایان به کرونا در استان افزایش یافت و به تبع آن برخی هم استانی ها نیز جان خود را از دست دادند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید از نیمه دوم شهریور ماه کار خود را شروع کنند و متناسب با وضعیت کرونا در مناطق، کلاس‌ها به صورت حضوری، نیمه‌حضوری و غیرحضوری برگزار شود.
 
کلانتری گفت: علاوه بر این، در آموزش عالی هم ستاد ملی کرونا این فرصت را ایجاد کرده که همه دانشجویان در ترم آینده در دانشگاه محل زندگی خود ثبت‌نام کنند و حتی دانشجویان می‌توانند از یک ترم مرخصی موجه استفاده کنند.
 
او با اشاره به در پیش بودن ماه محرم، بیان کرد: برنامه‌ریزی‌ها باید منطبق با دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد ملی کرونا باشد و این ستاد نیز شنبه آینده نتیجه نهایی را اعلام می‌کند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.