دیدار دو تیم فوتبال نساجی و پرسپولیس با تساوی یک بر یک پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  دو تیم فوتبال نساجی و پرسپولیس که در چند بازی اخیر خود شکست نخورده بودند در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهید وطنی به دیدار هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نساجی نیمه اول بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۵ بازی مزد بازی تهاجمی خود را هم گرفت. پرتاب اوت پس از تاثیر گذاشتن عاشوری، به روح‌الله باقری رسید و او با شوتی سرکش دروازه رادوشوویچ را باز کرد.

پرسپولیس که نوار پیروزی‌های خود را پاره شده می‌دید تصمیم گرفت با تمام توان جلو بکشد و بشار رسن بار‌ها حملاتی را پی‌ریزی کرد تا اینکه در دقیقه ۱۸ پاس او، علیپور را در محوطه جریمه نساجی صاحب توپ کرد که برخورد مهاجم پرسپولیس با علیرضا حقیقی باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد، تصمیمی که با اعتراض محمود فکری همراه بود.

علیپور مهاجم قائم شهری پرسپولی توانست گل تساوی پرسپولیس را از ردوی نقطه پنالتی و دهمین گل خود در لیگ نوزدهم را به ثمر برساند.

در ادامه پرسپولیس برای خنثی کردن زهر مهاجمان نساجی پرس از زمین حریف را در دستور کار خود قرار داد و بار‌ها توسط رسن و علیپور روی دروازه نساجی خطرآفرین شد، اما دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند.

پرسپولیس در نیمه دوم نیز هجومی آغاز و حملات مختلفی را روی دروازه نساجی طراحی کرد، اما از دقیقه ۶۰ به بعد به نظر می‌رسید پرسپولیس که به قهرمانی زود هنگام دست یافته بود و نساجی که نه خطر سقوط او را تهدید می‌کرد نه امکان کسب سهمیه را داشت بازی آرام و روانی را در دستور کار قرار دادند.

حمله‌های نصفه و نیمه سرخ‌ها و شوت‌های پشت دروازه نیز ثمری نداشت و دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دهند.

بیشتر بخوانید

پرسپولیس که هفته پیش قهرمانی خود را قطعی کرده بود، ۶۶ امتیازی شد و نساجی نیز که با محمود فکری ۷ بازی است نباخته با ۳۳ امتیاز در رده نهم باقی ماند.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.