در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، امشب گل گهر سیرجان در خانه به مصاف فولاد خوزستان می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پس از دو پیروزی شاگردان جلالی مقابل شاهین و ماشین سازی، امید‌ها به شهر سیرجان بازگشت و گل گهر گام بلندی به سوی بقا در لیگ برداشت.

گل گهر که در نیم فصل نخست جدی‌ترین گزینه سقوط به شمار می‌رفت، رفته رفته اوضاع خود را در جدول بهبود بخشید و با کسب ۶ امتیاز در ۲ بازی اخیر، تا رتبه سیزدهم جدول صعود کرد.  

ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه ی امروز شنبه ۱۱ مرداد ۹۹ در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، گل گهر سیرجان در یک بازی حساس به مصاف میهمانش فولاد خوزستان می‌رود.

شاگردان جواد نکونام که یک بازی عقب افتاده دیگر هم دارند، برای قرارگیری در بین چهار تیم بالای جدول باید گل گهر را شکست دهند تا شانس خود را برای کسب سهمیه آسیایی حفظ کنند.  

باتوجه به حساسیت و رقابت در بالای جدول بین مدعیان برای کسب سهمیه، برد مقابل گل گهر برای فولاد به منظور ماندن در جمع مدعیان اهمیت بسیاری دارد.

گل گهر نیز در بازی قبل خود با نتیجه ۲ بر یک مقابل ماشین سازی به برتری رسید و در بازی جاری نیز به امید پیروزی جلو می‌رود.

هم اکنون فولاد با یک بازی کمتر و کسب ۴۲ امتیاز در رتبه ششم قرار دارد و گل گهر سیرجان با ۲۵ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول است.  

پیام حیدری در کنار مهدی الوندی و ایوب غلامزاده این دیدار را قضاوت می‌کنند.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار