کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های پراکنده، رگباری و همچنین وزش باد در استان که از روز گذشته آغاز شده است امروز نیز ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش از درگز با ۲۴.۱ میلیمتر گزارش شده است.

او افزود: حجم بارش در ایستگاه فرودگاهی مشهد نیز سه دهم میلیمتر به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین سرعت وزش باد طی ۲۴ ساعت گذشته در سرخس با ۶۹ کیلومتر در ساعت رخ داد.

فاروقی بیان کرد: وزش باد همراه با گرد و خاک، افزایش ابر به ویژه در نیمه شمالی خراسان رضوی، رگبار پراکنده، رعد و برق، جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها تا پایان امروز پیش‌بینی می‌شود.

او تصریح کرد: از فردا از شدت وزش باد کاسته می‌شود و از یکشنبه نیز دمای هوا در اغلب مناطق استان خراسان رضوی بین سه تا پنج درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: در ۲۴ ساعت گذشته فریمان با ۱۰ درجه سلسیوس خنک‌ترین و سرخس با دمای ۴۲ درجه سلسیوس گرمترین شهر‌های استان بودند و دمای هوا در مشهد نیز بین ۲۳ تا ۳۸ درجه در نوسان بود.

انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.