دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی گفت: پرداخت تسهیلات بانکی ظرف سه ماهه نخست امسال در این استان نسبت به پارسال ۳۸.۹ درصد افزایش یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمید صفایی نیکو دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی گفت: بانک‌ها در خراسان رضوی ظرف این مدت ۹۷ هزار و ۲۲۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردند.

او افزود: این حجم تسهیلات در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، خدمات و گردشگری، قرض الحسنه، تسهیلات صادراتی و سایر بخش‌ها به متقاضیان در خراسان رضوی پرداخت شده است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین حجم تسهیلات پرداختی امسال مربوط به حوزه خدمات و گردشگری به میزان ۳۹ هزار و ۸۹۶ میلیارد ریال است.


بیشتر بخوانید

صفایی بیان کرد: مانده کل تسهیلات در نظام بانکی خراسان رضوی که در طول سه ماه نخست امسال پرداخت نشد نیز به ۷۳۵ هزار و ۶۱۱ میلیارد ریال رسید.

او میزان سپرده موثر نظام بانکی خراسان رضوی را در این یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۹۲ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: این حجم سپرده موثر نسبت به مدت مشابه پارسال ۸.۹ درصد بیشتر است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی ادامه داد: جمع سپرده ارزی بانک‌های خراسان رضوی نیز ظرف همین مدت امسال به ۲۰۵ هزار و ۶۴۶ دلار رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲.۱ درصد افزایش دارد.

انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.