سردار شاکرمی گفت: مشکلات مناطق محروم ایلام با مدیریت جهادی قابل حل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، در حاشیه افتتاح و بهره برداری از ۲۴ باب منزل مسکونی در شهرستان دهلران گفت: این واحد‌ها که تعلق به محرومان است، در روستا‌های ثارالله، چم هندی، پتک دیناروند، خربزان، تختان، زرآب، گوراب بالا، بیشه دراز، وحدت و فرخ آباد به بهره‌برداری رسیده‌اند.

او بیان کرد: با افتتاح این واحد‌های مسکونی از پارسال تاکنون ، ۷۸ باب منزل مسکونی محرومان با اعتبار ۴ میلیارد تومان در شهرستان دهلران به بهره برداری رسیده است.

شاکرمی در جریان افتتاح این واحد‌های مسکونی افزود: مردم دهلران در دوران جنگ تحمیلی و در عملیات‌های بزرگی همچون محرم و فتح‌المبین در کنار سپاه و ارتش حماسه‌های بزرگی را خلق کردند و اکنون دولت و نهاد‌های انقلابی وظیفه دارند تا در رفع محرومیت از این منطقه تلاش کنند.

او اظهار کرد: مدیران انقلابی و جهادی در شرایط کنونی می‌توانند بخش عمده‌ای از مشکلات و معضلات مناطق محروم را برطرف کنند و کشور ما به شدت نیازمند چنین مدیرانی است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام افزود: سپاه در مناطق مرزی در کنار مردم به دنبال امنیت پایدار است ، زیرا امنیت پایدار موجب پیشرفت و توسعه در ابعاد مختلف می‌شود و جز با حمایت‌های مردمی این موضوع رخ نخواهد داد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.