مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل آماده دریافت کمک‌های مردمی برای تامین گوشت مورد نیاز خانوار‌های تحت حمایت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان اردبیل به منظور دریافت نذورات خیران در عید سعید قربان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای تامین گوشت مورد نیاز خانوار تحت حمایت هستند.

او افزود: به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بهترین روش یاری‌رسانی به محرومان جامعه در «عید سعید قربان» بهره‌گیری از روش‌های نوین و الکترونیکی است.

دشتی با بیان اینکه کد آنی‌پرداخت #۱*۰۴۵*۸۸۷۷* آسان‌ترین روش برای اهدای نذورات قربانی است، گفت: از این طریق کمک‌های مردمی سریع‌تر به دست اقشار آسیب‌پذیر خواهد رسید.

مدیرکل کمیته امداد استان با اعلام اینکه نیکوکاران می‌توانند نحوه یاری‌رسانی خود را از طریق سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ اعلام کنند، بیان کرد: امدادگران در کمترین زمان ممکن با خیران تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را در این خصوص ارائه خواهند کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه شماره کارت واریزی ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نیز در اختیار مردم خیر استان قرار دارد تا بتوانند به سادگی کمک‌های خود را پرداخت کنند، گفت: تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ نیز برای دسترسی آسان خیران به پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی راه‌اندازی شده که نیکوکاران اردبیلی پس از تماس با این تلفن گویا، کد شهر و محل سکونت خود را اعلام می‌کنند.

دشتی افزود: درصدد هستیم تمامی ۴۲ هزار خانوار تحت حمایت در این عید سعید از گوشت قربانی بهره‌مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه مردم نیکوکار استان پارسال بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به تامین گوشت مددجویان کمک کرده بودند، گفت: همواره شاهد افزایش کمک‌های مردمی هستیم که با این روند خواهیم توانست بخش قابل توجهی از نیاز‌های ضروری آن‌ها را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.