رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح برخورد با تخلفات ساکن رانندگان در شهرستان اراک خبر داد.

آغاز طرح رعد پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی در برخورد با تخلفات ساکن سرهنگ سید علی حسینی، رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: تخلفات ساکن رانندگان از قبیل ایستادن ممنوع، توقف ممنوع، دور زدن ممنوع، سد معبر به عنوان یکی از عوامل اصلی وقوع ترافیک شهری همواره مورد توجه ویژه پلیس راهور قرار داشته که علاوه بر ایجاد فضای غیر اخلاقی در جامعه و اختلال در امنیت عمومی، موجبات افزایش وقوع تصادف و یا تشدید آن رادر سطح جامعه فراهم می‌آورد.

او با اشاره به اجرای آغاز طرحی با عنوان"رعد" به منظور برخورد با تخلفات ساکن رانندگان در شهرستان اراک خاطرنشان کرد: این طرح بنا به درخواست‌های پیوسته شهروندان و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی با مشارکت رده‌های تخصصی در خیابان‌های پرتردد شهرستان اراک به مانند خیابان‌های محسنی، قیام، ادبجو و شیخ فضل اله نوری و... آغاز شده است.

سرهنگ حسینی با اشاره به برخورد قانونی مأموران پلیس راهور با تخلفات ساکن ۴۹ نفر از رانندگان متخلف در اولین روز از اجرای این طرح گفت:طرح‌های نوبه‌ای برخورد با تخلفات رانندگی، به صورت مستمر تا حصول اهداف پیش بینی شده، از سوی پلیس راهور برای تسهیل در تردد انواع وسایل نقلیه و پیشگیری از حوادث مختلف در سطح معابر درون شهری شهرستان اراک و دیگر شهرستان‌های استان اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: با تجهیز کارکنان این پلیس به تجهیزات و فناوری روز (دست افزار موبایلی هوشمند) از این بعد رانندگان متخلف به صورت دقیق در کمترین زمان ممکن، اعمال قانون خواهند شد.

سرهنگ حسینی درپایان با قدردانی از رانندگان قانونمند و اهتمام آن‌ها در رعایت هدفمند قوانین مربوطه به منظور پیشگیری از حوادث مختلف رانندگی افزود: برای ارتقاء امنیت ترافیکی شهروندان، پلیس همواره با اجرای دقیق قوانین با رانندگان متخلف برخورد کرده و گشت‌های مختلف پلیس راهور نیز با فعالیت محسوس و نامحسوس خود در سطح معابر درون شهری به نظم و امنیت ترافیکی استان مرکزی نظارت خواهند کرد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.