رئیس پلیس راهور استان مرکزی از ایجاد امکان پرداخت موردی جریمه‌های تخلفات رانندگی از طریق سایت پلیس راهور و دفاتر پلیس + ۱۰ خبر داد.

سرهنگ سید علی حسینی رئیس پلیس راهور استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: یکی از خدمات نوین پلیس راهنمایی و رانندگی پرداخت موردی جریمه‌های تخلفات رانندگی است که شهروندان می‌توانند از طریق سایت پلیس راهور و یا مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ اقدام به گرفتن شناسه قبض و پرداخت کنند.

سرهنگ حسینی افزود: شهروندان با ورود به سایت پلیس راهور ۱۲۰، قسمت پرداخت الکترونیک شماره بارکد کدپستی روی کارت خودرو را وارد کرده و شماره پلاک خود را مشاهده کنند و می‌توانند پرداخت موردی جرایم رانندگی را به صورت اینترنتی داشته باشند.

او اضافه کرد: شهروندان در صورت انتخاب پرداخت یکی یکی در سایت پلیس راهور برای هر جریمه یک شناسه قبض پرداخت دریافت می‌کنند و بعد از آن می‌توان از طریق دستگاه‌های پوز بانک ملی نسبت به پرداخت قبض جریمه رانندگی اقدام کرد.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی تصریح کرد: همچنین در روش دیگر شهروندان می‌توانند از طریق دفاتر پستی + ۱۰ اقدام به گرفتن ریز برگ تخلفات رانندگی خود کنند که در برگه صادره و در مقابل هر تخلف یک شناسه قبض پرداخت درج شده که می‌توان به صورت موردی نسبت به پرداخت جریمه از این روش اقدام کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.