رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح برخورد با تردد و توقف کامیون‌ها در معابر شهری در اراک خبر داد.

اعمال قانون ۴۳ راننده کامیون به دلیل تردد در معابر شهریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ حسینی رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: با توجه به تماس‌ها و مطالبات مکرر شهروندان در زمینه مزاحمت‌های خودرو‌های سنگین به ویژه در نخستین ساعات روز، طرح برخورد با تردد و توقف کامیون‌هایی که به صورت غیرمجاز در سطح معابر شهری تردد داشتند، در شهرستان اراک به مرحله اجرا گذاشته شد.

او افزود: در نخستین روز از اجرای این طرح، ۴۳ راننده کامیون به دلیل تخلف تردد و توقف غیرمجاز در سطح معابر درون شهری اعمال قانون شدند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مرکزی با تأکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان، از آن‌ها خواست تا به منظور پیشگیری از حوادث مختلف رانندگی و ارتقاء روزافزون ایمنی شهروندان، همواره با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، حقوق شهروندان را رعایت و به ارتقاء امنیت اجتماعی بیش از پیش کمک کنند.

سرهنگ حسینی در پایان افزود: ارتباط گیری مستمر با اقشار مختلف اجتماعی و پیگیری مطالبات شهروندان از رویکرد‌هایی است که نیروی انتظامی با بسترسازی سامانه‌های تلفنی ۱۱۰ و ۱۹۷ با جدیت در تحقق آن همتی مضاعف دارد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.