شهردار مشهد گفت: طرح تفصیلی تا پایان امسال به اتمام می‌رسد و پارک ارتش را عید ۱۴۰۰ به مردم تحویل می‌دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا کلایی شهردار مشهد در گفت و گوی هفتگی با مردم با بیان اینکه بیشترین تاخیر ما در پروژه‌ها در چپ گرد شهید ناصری با ۱۱ روز تاخیر بوده است، گفت: طرح تفصیلی جنوب غرب در کمیسیون ماده ۵ است و تا پایان سال ۹۹ طرح تفصیلی به پایان می‌رسد.

او افزود: همچنین ۷۵ متری رضویه تا دو هفته دیگر به بهره برداری می‌رسد.

شهردار مشهد ادامه داد: بلوار آسیایی ۸ دسترسی دارد. یکی از آن‌ها مکانی است که به صورت هم سطح بهره‌برداری می‌شود. وقتی به سمت چناران حرکت می‌کنید، ترافیک ۴ کیلومتری برای رفت و برگشت وجود دارد. همکاران من در این مورد فکر کردند که این را به چپ گرد تبدیل کنند.

کلایی بیان کرد: البته این مهم در میان مدت تغییر می‌کند، چون از میدان نمایشگاه فعلی شروع شده و به چناران اتصال پیدا می‌کند. برای این دور برگردان، یک چپ گرد دیده شده و سه ماه دیگر می‌شود و با تکنولوژی سکمنتال بدون بستن جاده عملیاتی خواهد شد.

او تصریح کرد: مترو گلبهار در حوزه وظایف شهرداری مشهد نیست. این مساله حاکمیتی است و به نظر من سال‌ها کار دارد. ما درگیر خط ۲ و ۳ مترو هستیم. هزینه اجرای یک کیلومتر خط مترو در پایان سال ۹۶ حدود ۲۵۰ میلیارد تومان بود و حالا هزار میلیارد تومان است.

شهردار مشهد تاکید کرد: تصمیم قاطعی برای پیشرفت پارک چهل بازه داریم. از پل ستاری تا پل دانشجو بخش‌های انتفاعی است که قرار شد هر میزان بخش سبز که شد ما برداریم و تبدیل به رودپارک کنیم. در این پروژه بهبود کیفیت اتفاق می‌افتد و این پروژه هیچ ربطی به غیر فضای سبز ندارد.

کلایی اظهار کرد: روند اجرایی پارک ارتش جلو رفته، اما سرعتش کند است. امیدوارم اول مهر بخش قدیمی پادگان را تحویل بگیریم و تا اول عید پارک قدیمی خوبی را تحویل مردم دهیم.

 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.