جلسه‌ای به منظور هماهنگی نهایی، بررسی و برطرف نمودن مشکلات تعاونگران اندیمشک در زمینه حضور فعال شرکت‌های تعاونی برگزار شد.

سید ناصر حسینی  رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت:️ جلسه با حضور تعدادی از تعاونگران شهرستان به منظور هماهنگی نهایی، بررسی و برطرف نمودن مشکلات آنها در زمینه حضور فعال شرکت‌های تعاونی شهرستان در جشنواره تعاونی‌های برتر سال ۹۹ برگزار شد.

او در ادامه بیان داشت: با رعایت همه نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، جلسه‌ای با حضور کارشناسان تعاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اندیمشک و تعدادی از تعاونگران شهرستان به منظور هماهنگی نهایی این جلسه برپا گردید.

حسینی با تاکید بر لزوم حل مشکلات تعاونگران این شهرستان تصریح کرد: آخرین هماهنگی‌ها و راهنمایی‌ها در این خصوص با مسئولان مربوطه شهرستان به عمل آمد و توجه به اجرای طرح‌های مربوط به صنایع تبدیلی کشاورزی، مشاغل خانگی در شهرستان جدی گرفته‌شده و طرح‌های مربوط به این زمینه در اندیمشک اجرا می‌شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: بیش از یکهزار میلیارد ریال برای اجرای طرح تعاون روستاها اختصاص‌یافته و این اعتبارات با سود ۴ درصد به زودی در اختیار ۸۵ روستا قرار گرفت که در فاز اول ۴۰ روستا و در فاز دوم ۴۵ روستا دیگر از این تسهیلات برخوردار شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.